reklama

Niečo na uvítanie.

Dvaja vojaci sedia na latríne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Prvý
To bola mela!
Druhý
To bola, kristušátneki.
Prvý
Máš aj nejakú korisť?
Druhý
Mám.
Prvý
Čo?
Druhý
Jednu fotku, jedny baganče, jeden vrkoč, jedno nemanželské decko, jedenzlatý zub, dve zlaté hviezdy na kabáte a mnoho modrín pod kabátom. A tyčo?
Prvý
Ja nič, ja muzikant.
Druhý
Načo hráš?
Prvý
Lebo ma to baví.
Druhý
Na čom hráš?
Prvý
Na všetkom. Ovládam všetky hudobné nástroje.
Druhý
Zahral by si aj na...?
Prvý
Aj na... keď chcem.
Druhý
Tak chci.
Prvý
Daj mi sem... a ja zahrám aj na! Keď budem chcieť.
Druhý
Ty, a zahral by si aj na píle?
Prvý
Aj na pilníku, keď chcem.
Druhý
Tak chci.
Prvý
Daj mi sem pílu alebo pilník a budem chcieť.
Druhý
Ty, a kde pôjdeš túto nedeľu hrať, pravda, ak sa nám podarí odovzdať mundúr.
Prvý
Ešte neviem, čo Tóno dojednal. Možno pôjdem na letisko vítať hrdinov, alebo niekde na pohreb. Bohvie. Vlastne Tóno vie.
Druhý
Ty, a kde tak najradšej hrávaš, kde je tvoje obľúbené miesto?
Prvý
V teple.
Druhý
Aj ja som voľakedy vedel hrať...
Prvý
Už nevieš?
Druhý
Už nie. Podarilo sa im vyhnať ma z nôty.
Prvý
Sám si si na vine! Nemal si sa dať, mal si trénovať aj v poľnýchpodmienkach ako ja! Miesto klarinetu - samopal, miesto klavíra - tank,miesto bicích - granáty. Atakďalej, atakďalej. Zvykol by si si. Ja somsi veľmi rýchlo zvykol. To si mal vidieť tie koncerty!
Druhý
Poslucháči tlieskali?
Prvý
Nie, padali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

.... 

Lukáš Maxim

Lukáš Maxim

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občan zemegule, nezbedne chlapčisko, Slovák. Zoznam autorových rubrík:  ÚryvkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu